Mavimtrak Haftam bitti ne gelen var ne bir şey 🥹 tüm tuşlara basıyorum lakin tık yok🫤 sizler neler yaptınız veya yapıyorsunuz?
Umutaren Mavimtrak tam 40+0 da doğum yaptım sezeryanla hiç sancı ağrı nişan su gelmedi içeride kakasını yapmıştı ve 4 kiloya yakın olunca sezeryan olmaya karar verdim
123blogggh Bende herseyi yapmıştım ananas yürüyüşler hurma vs ama 41+2 de doğum yaptım ne zaman gelmek isterlerse o zaman geliyorlar 😂😂
Umutaren Mavimtrak teşekkürler oğlum 1.5 yaşında şimdi bir bebeğimiz yolda 16 haftalık cinsiyetini bilmiyoruz henüz 22 si gideceğim öğreniriz ins
bilgeckr Mavimtrak daha doğurmadım 40+5teyim pazartesi suni sancı ile doğum olucak inşallah hiç açılmada yok nasıl olucak bilmiyorum
Mavimtrak bilgeckr benimde haftaya kontrole gidince bakılacak açıklık var mı yok mu🥹 inşallah su gibi akıp geçer🙏🏻
genc2kizannesi Mavimtrak keşke öyle olsa ama 41 42 doğması gereken zamanlar doktorlar için normal doğum ise
Kbradmrdg Mavimtrak ilk oğlum 39+4 de doğdu şuan ikinci oğluma tam 38 haftalık hamileyim bakalım o ne zaman gelecek 😄
gokyuzununogrencisii İlk kızım 40+1 de gelmişti 😊 şimdi ise ikinci kızımı bekliyorum 38+4 teyim 🌸 acaba o da mi 40 i bulur 🙈