Kızlar aşılama oldum bugün 14. Günümdü sabah pembemsi böyle akıntı gibi yapışkan kıvam gibi yani kusura bakmayın öyle bi şey geldi akşam oldu hala sökülmedim böyle leke leke geliyor kahvemsi gibi normal mi ilk aşılamamdı 3 günüm vardı adetede bilmediğim için yardımcı olursanız sevinirim