Hazall23 24+2den bildiriyorum. Son 2 gündür üst karın bölgesinde dehşet gaz var. Kabız değilim ama gazdan yatakta rahat hareket edemez hale geldim. Sanki kramp giriyor gibi 😖😭🤦🏽♀️
Mery026 Hazall23 sabahları aç karna kuru kayısı erik yiyip bol su içebilirsin birde yemeklerde kimyonu biraz bol kullanıyorum çok geçmiş olsun probiyotik de doktorunuza sorup kullanabilirsiniz
Hazall23 Mery026 hepsini en başından beri yapıyorum. Doktor mideye baskı yapıyor bebek dedi. Ağrıya sebep olur demişti ama bu kadar beklemiyordum
biranne__ Hazall23 Hm bilemiyorum o zaman ben bir tek onunla rahatlıyorum şimdilik ilerleyen zamanda ne olur bilemem tabi ama çoğalıyor bebek büyüdükçe diyorlar