Nazmiye48 Kızlar merhaba 37+6 haftalık hamileyim 2 gün sonra sezeryan için gün verdi doktorum ama bugün tansiyonum 17/2 ile 14 arasında gidip geliyor cihazım mı bozuk hastaneye mi gitsem bilemedim yüksek tansiyon sorunu yaşayanlar acil yardım