Yasminnnnn yok sıra geç gelsin o hiç önemli değil ama devlette bile randevu ile giriliyor ve beklemiyosun ama doktor çok iyi hastanenin işleri çok kötü. İnşallah gönlünüzce olsun herşey😊 beende mardinde kalırsam memlekete gitmezsem hazal hanımda doğum yapıcam inşallah