Bende devlete gidiyorum kapılarda erkekler giremez yazıyor bazen iki hastayı fln beraber alıyorlar içeri bu nedenle mahremiyetten almıyolarmış sormuştum çok istemiştim eşiminde ultrasonu görüp kalp atışlarını dinlemesini ama yasak refakatçı da erkek olmuyormuş doğumda sadece görüp gidiyormuş babalar