Arkadaşlar merhaba ilk klomen denememle hamile kaldım betam da düzenli arttı 2 katı şeklinde hiç sorun yoktu.Kese görmeye gittiğimde 2 günde 1900 den 375 e düşmüştü betam şu an düşük yapmayı bekliyorum😔 sorum şu ikinci tedavimde klomen yerine femara istesem daha kaliteli bi yumurta elde edebilir miyim ikisini de kullanıp şu daha etkili diyebilen biri yardımcı olursa çok sevinirim