meltemtfk kanama 6. Haftada benimde olmuştu düştü diye gitmiştik benimki aşırıydı bacaklarımdan aşağıya akmıştı kan sulandırıcı kullanıyordum kesti , 1 ay boyunca ayaklarımı kaldırıp yatmıştım sonra azalarak bitti ikizlerde olabiliyormuş çok eğilip kalkmagın ağır taşımayın her fırsatta ayaklarınızı yükseğe kaldırıp yatmaya çalışın