Gktrkeymn Kaç haftalıkken folik asiti bırakıp vitamine başladınız kızlar, ve hangi markayı kullanıyorsunuz?
cokbilmismom Gktrkeymn hamileliğimin başından beri vifolic kullniuorum çok memnunum bir sorun yaşamadım hem mulitvitamin hem folik asit 26. Haftadayım
Ozdemiryksl Gktrkeymn 12. Haftada ocean metil folatı bıraktım. Efa mom omegayla devam 36. Haftaya kadar. 36 da omegayı bırakıcaz dedi doktorum. Ayrıca gebeliğin başından beri ocean d3k2 kullanıyorum
Gktrkeymn Beybitooo teşekkür ederim cevabınız için. Netten baktım da pregnom max’n fiyatı varmış baya 🙂 ilk gebeliğim de ı mom kullanmıştım o biraz daha uygunmuş
Beybitooo Gktrkeymn galiba 360 TL falandı doktorum bunu önerdiği için bunu aldım bulantı falan yapmayınca da devam ettim 😌
Gktrkeymn Beybitooo hmm o zaman internette ki fiyat yanlış olabilir 500 küsürlerde gözüküyordu 😊 sağlıkla gelsin bebeğiniz 🌸