Kızlar benim 2. Hamileliğim. İlk hamileliğimde 21 hafta gibi hissetmiştim ilk hareketlerini. 2. Hamileliğimde 16 da net bir şekilde hissetmeye başladım ama şu 2 gündür tekmelerini değil de sanki böyle sadece içeride gezinmelerini hissediyorum oda az. Bunu yaşayan var mı ?