Happypinar-8 Prematüre bebeği emzirirken neye dikkat etmek gerekiyor. Tecrübeli anneler yardım eder misiniz? Nefesine kaçma olayı falan oluyor mu ya da böyle bir şey olursa ne yapmak gerekiyor?
Pamuk Happypinar-8 Ben dün emzirmeye gittim.Orada hemşireler herseyi çıkmadan öğretiyor.Cikmasina yakın 2 gün ben de orada kalıp 2 saatte bir emzirecegim prematüre bakımını ogretecekler.
Krtcm Happypinar-8 refleksi gelişmişse bişey olmuyor canım sadece çabuk yoruluyorlar bende gece gündüz emziriyorum Allaha şükür bir sıkıntı olmuyor
Happypinar-8 Pamuk hastanede mi kalacaksınız iki gün , beni devlette yer olmadığı için özelin küvezine sevk ettiler acaba benim hastanemde de var mı yarın bir sorayım
Happypinar-8 Pamuk ne güzelmiş Rabbim evinize götürdüğünüz günü göstersin sizede banada tüm annelere inşallah