ravzae Kızlar 36 haftalığım bugün ilk defa bebek hareket ettikçe sanki dikişli gibi alt tarafımda sızı oldu hareketlerinden dolayı mı oldu yoksa açılma belirtisimidir artık biran önce doğurmak istiyorum gebelik şekerim var çünkü sürekli stres içindeyim🥹