Kızlaarr bir şey sormak istiyorum yaşayanlar var mı aranızda en son 12 ocakta adet oldum 5 gün gecikti kaç gündür kendimi çok halsiz hasta gibi hissediyorum mecalim yok hiç böyle nasıl anlatsam ağzımda metalik bi tat böyle sanki nasıl anlatsam siz anladınız işte göğüslerimde biraz hassasiyet var uçları acıyor biraz acaba hamile olabilir miyim. Kendimi kaptırmakta istemiyorum 1 düşük yaptım 6 ay geçti üzerinden çok istiyorum çocuğum olmasını acaba diyorum psikolojik olarakta oluyor olabilir mi kendimi hamileymiş gibi inandırıyor olabilir miyim