Kızlar selam. 34+4 üm. Özele gidiyorum şimdiye kadar böyle bi şey yoktu ama dün doktorum dedi ki bu çoçuğun pipisi büyük. 2500 kiloysa 300 gr testisi dedi. Yapısal da olabilir yada hormonsol olabilir varikosel falan. Açıkçası çok kafaya takmıyorum ama bu durumu yaşayan var mı ??