Ben epidural doğum yaptım 9yıl önce. Acılmam 4 cm kadardı. Normalde anestezi uzmanı hemen gelip iğne yapacaktı ancak ameliyatı varmıs bir türlü gelmedi. O ara bana suni sancı da verdiler nedense. Kac saat bekledim gelmedi. En son dakikada bire düşmüştü sancım. Ve o 1 dakika içinde iğneyi zor yaptı. Kıpırdamamam gerekiyordu çünkü. Ondan sonra ağrım gecti ama her sancı da titremeye başladım. Acılmam da 9,5 olmuştu. Aslında çekeceğim tüm acıyı iğne yapılana kadar çekmişim. 10dakika falan sonra da doğumhaneye aldılar. Bana ıkın dediler 2. Ikınısımda bebek doğdu. Ikındıgını pek anlamıyorsun ama taklit ediyorsun. Yanlız cok büyük bi hata yaptım. Doktoru tanımıyordum son anda değiştirmiştim. O da sırf zaman kaaybetmemek için aşağıyı kesivermiş. Sanki 9,5 cm ile 3 kilo bebek doğamazmıs gibi pat diye kesmiş. 8iç 8dış dikiş attılar. Dikiş o kadar uzun sürdü ki belki 45 dk falan. Dikişin agrısını çekiştirmelerinden hissettim. O an yeter artık dayanamıyorum dediğimi hatırlıyorum. O doktora hakkım helal değil. Sırf poliklinikte hasta baktıgı için 5dkda kesip doğurtup gitti. Sonrasında ben tam 1hafta dikiş acısından ne oturabildim ne yatabildim. Hergün acıdan ağlayarak dr a gittim. Ağrı kesici vuruldum. Bi süre sonra vurmadılar bebek emzirdiğim için. Bu acıyı unutamıyorum. 10kere normal iğnesiz doğursam bu kadar acı cekmezdim. Ölmek istiyordum yasadıgım acı bu kadar kötüydü. Abartmıyorum tam olarak öldürün beni diye yalvardım aileme. Yani siz siz olun doktor işe anlasın mümkün mertebe kesmesin. Nasılsa uyusuk anlamaz diye kesivermesin. Şimdiki doktorumla bunn konuştuk. Merak etme öyle bir sey olmayacak senin isteğine göre epidural vurcaz belki gerek bile kalmayacak. Sana sormadan da kesik atmam dedi. Bu arada yeni doktorum bile dedi 9,5 cm ile cok rahat doğururmuşsun diye. Benim berbat doğum anım sizi korkutmasın. Siz uyanık olun diye yazdım.
ngksu