persefoni Ftsysf benim de oldu forumda bir sürü konu post var bunla alakalı kolestaz yazarsanız aramaya çıkar bu arada.
132025 Ftsysf ayak bileklerinde ve kollarda gece uyutmayacak kadarkaşıntı oluyo kanatana kadar kaşıyodum 37. Haftada doğum yaptırılır genelde bende o şekilde oldu
Whitelavinia Ftsysf haftada bir kaşıntıydı geçiyor diye önemsemedim pek ama yinede şüphe ile durmak istemedim öyle de oldu maalesef
bhllays 132025 merhaba öncelikle çok geçmiş olsun gebelik kolestazında dışkı renginde bir değişiklik okuyor mu hatırlıyor musunuz
Dlk1616 İlk gebeligimde yaşadım Allah dusmanimin başına bile vermesin çok yıprattı beni sadece geceleri oluyordu doğumdan sonra geçti inşallah ikincide olmaz geçmiş olsun rabbim şifa versin inşallah
Bubus İki gebeliğimde de oldu. Şu an 36. Haftadayım normalde cumartesi doğum olacaktı çok yüksek risk olmadığından beklemeye karar verdi doktorum. 3 günde bir takip