Kızlar selamm sabah işaret parmağımın ucu kadar diyim bi kahverengi leke geldi hemen doktorumu aradım gittim şükür herşey yolunda hiçbir problem yok dedi ama önlem amaçlı olarak progestan vericem korkma dedi suan 10 haftalığım günü gününe gidiyo bu haftalarda böyle durum yaşayan varmı progestanı kullanan vs.