DuyguKahraman11 Merhaba arkadaşlar Adet olmadan kahverengi akıntı neyi işaret eder bilginiz varmı bi arkadaşım soruyor🤚
Trabzonli Önceki adetten kalan kan da sonradan o sekilde gelebiliyo. Ama yerleşme kanaması diye de geciyo normalde hamilelik belirtilerinden biridir. Yumurtlama gününden sonra 9. Günde olabiliyo diye biliyorum o da ortalama olarak adetten 1 hafta öncesine yakın bi zamana denk geliyo.