Ben de net olarak 21 ve 24 haftalarda arasında hissettim. Kendim kilolu bir gebeliğim ondan olabilir diye düşündüm. Ama Dr inunla alakası yok dedi. Çikolata ye ve uzan dedi. Gün içinde hareket halinde olduğum için hissetmiyordum bı yatınca hissetmeye başladım. 😊. Sıkıntı yapmayın bir iki hafta içinde bence net bir şekilde hissetmeye başlarsınız. Tâbi içiniz rahat olsun istiyorsanız bı Dr kontrole gidin.