Bir_nazenin01 Merhaba hanımlar 5+5 haftalık gebeyim ara ara kahverengi lekem geliyor akıntı ile karışık progestan fitil kullanıyorum sizce bu leke korkulacak bir şey mi ilk gebeliğim 🥺
ruveyda123 Progestanı bir süre kullandıktan sonra geçer yeni başlamışsanız hemen geçmeyebilir korkmayın ama yinede çok yoğun olursa doktorunuzu haberdar edin