Busra1 Merhaba herkese doktorum ısrarla seker yüklemesi yaptırmamı istiyor. Saglık ocakları yapıyor mu acaba bilgisi olan varmı? Hafta sonu oldugu icin kapalı soramıyorumda suan
myangelson Busra1 yapıyor diye biliyorum. Eczaneden içeceği alıyorsunuz o şekilde yapılıyor burada hep öyle okumuştum
tatlibebegim_ Busra1 ben sağlık ocağında yaptırdım ilk glikozu eczaneden alıp öyle sağlık ocağına gittim
Sema2525 Busra1 hastanede bı kadında sağlık ocağında yaptırdığını söyledi ama doktor şaşırdı orda yapılıyoru diye ben hastanede yaptım aç karinla gidip saatte kan veriyorsun sonra saatte bir defa (2) defa kan veriyorsun tekrar o şekilde oluyor
Anneeadayi3 Busra1 bende haftaya yaptircam 26. Haftamda sizin karnınız sert mi yumuşak mi acaba bu sıralar karında bir sertlik var acaba normal mi
Busra1 Anneeadayi3 bende 26dayım ne cok sert ne cok yumusak sizin ic karnınız dar ise büyüdükce sertlesme olması diye düsünüyorum benim 3.gebeligim o yüzden vücutta alıstı artık😀