Es1402
Kızlar 39+2 deyim ve genital bölgede herpes çıktı 😔 çok fazla kaşıntı ve acı oluyor, tedavi görüyorum ama doktorum geçerse normal doğum yapabilirsin dedi bu riski almak istemiyorum ama oda sezeryan yapmak istemiyor 😔 doğum sancım da yok daha napacağimi bilmiyorum, çok canım sıkıldı..hem acı çekiyor hem endişeleniyorum