40+1 haftalık hamileyim ama oğlumun doğası yok her hatta doktora gidiyoruz 37. Haftadan itibaren hafif hafif sancılarım çıkıyor nstde ama yeterli değil sanırım en son dün gittimizde 1 cm açıklık vardı doktor tekrar alttan muayene ettiğinde zar sıyırma işlemi yapacağını söyledi bunu yaptıktan sonra zorla 2 cm açıklık oldu ama içimin çok sıkı olduğunu söyledi. Pazartesi tekrar gideceğiz kesin sabahtan gel dedi ama acaba suni sancı mı verecek açıklığım olur mu 2 gün de çok stres oldum aynı durumu yaşayanlar var mı acaba