Arkadaşlar bebek bezi stok yapmayı düşünüyorum stok yapma pişik olur demeyin olursa da nasip der başkasına veririz yapacak bişey yok😂 tecrübeli annelerime soruyorum 1,2,3,4 numara bezlerden hangisini kaç adet almalıyım ben her numaradan 200 alsam mı diye düşünüyorum ama 1 numara sleepy için çok küçük diye yorumlar okudum bilemedim, sizce??