Kızlar 36. Haftadayım. İster istemez arabaya biniyorum kısa da olsa yolculuk yapıyorum ama yollardaki bozukluk sarsıntı manevralar beni cok etkiliyor, kaşığıma ağrı giriyor midem bulanıyor. Araba sarsıntının bebeğime zarar vermediğini biliyorum ama kendimi mi cok kasıyorum acaba ondan mı kasıgıma ağrı giriyor anlamıyorum.