reinamm Ben hen 170 i aradım hemde direk sgk ya gidip görüştüm
Ordaki beyfendi sistemden baktı şartları sağlıyorsunuz raporlu iken sigortanızı yatırmak zorunda değil bu sizin parayı almanıza engel değil dedi
Raporum başladıktan sonra sigortam yatmıyor tekrar arayıp sordum sistemden baktılar çıkışınız olmadığı sürece bu halka sahipsiniz dediler