Shr1Onder MorKelebek54 ilk kez kadında Miraç ismi gördüm 😅 isim sahiplerinin kişilik özellikleri nasıl peki? İsim karaktere sirayet eder ya ondan sordum 🤭
elmaelmaelma MorKelebek54 aynı harften 2 tane olmasının bi faydası yok, onunla alakalı. Diğerlerinde a veya i de olduğu için o şekilde söylemiş arkadaş.
MorKelebek54 elmaelmaelma heee anladim yani bu konuda bi fikrim yok o yizden merak ettim teşekkür ederim ☺️
MorKelebek54 elmaelmaelma ebet unisex bi isim aslinda ama cogunlukla erkege konuluyo ama ben erkek de hic mirac ismi olan birini tanimadim bana kadin ismi geliyo belki de gorumcemden dolayi oyle gekiyodur
MorKelebek54 Shr1Onder gorumcem iyi bi insandir eli aciktir ama en cok da kendine eli aciktir samimidir sohbet etmeyi de sever. Esime yani metehan ismine gelicek olursam esim kati bi insandir disariya yani kuralcidir ufak bi yanlisz sezssin hemen sogur o kisiden haksizliga asla gelemez geldigini fark ederse o ortamdan kisiden hemen uzaklasir kim olursa olsun kendi annesi babasi abisi kardesleri olsun umrunda olmaz uzaklasir tabi bu isimleri kullanan kisiler boyle midir bilemem bizim kiler bu sekilde ☺️☺️ evet mirac ismi unisex bi isim ama genelde erkege konuyo