Nergisim09 merhaba arkadaşlar yigenimin sonucu bu devlette ki doktor sıkıntı yok demiş özel deki %70 falan demiş İzmir’den gelip kan alsınlar öle belli olur demiş tecrübeli anneler bakarmisiniz