myonlychance benim 28+2de 1050 gramdı biraz düşükmüş kilosu doktor öyle söylemişti 25+2den itibaren kilosu düşük diye aşırı düzenli beslendim ama 28 haftada yine de kilosunu düşük buldu doktorum
30+2 de gittiğimde 1,5 kiloya gelmişti iyiymiş kilosu her bebek aynı dönemde almıyor belki kiloyu