aanonim Progestan kullanın en azından ilk 3 ay çok dikkatli olun. Benimde baştan beri sıkıntılı bir gebeliğim varı sürekli yatma dinlenme ilaçlarla 36 ya geldik şimdi de kendisi doğmak istemiyor🥹
İlişkiden uzak durun, öğünlerinizi atlamayın, çok ayakta kalmayın suyu çok tüketin birde progestanı muhakkak doktorunuza danışın. İnşallah sorunsuz atlatırsınız bu süreci🙏🏽