Aybarssena 36 haftalık hamileyim, bebeğim son zamanlarda çok sık toparlanıyor bu nadiren acı verici oluyor ama kısa süreli. Karnımın bir tarafı taş gibi çok sert oluyor sonra düzeliyor. Kasılma dediğimiz şey bu mu? Tehlikeli bir şey mi
Mervs Aybarssena bizde 35. Haftaya giriyoruz benimde aynı oluyor karnımın en üst bölgesine toplanıyor hatta diyorum poposunu dayadı diyorum ama çok sürmeden geçiyor hatta o sırada rahmimede vuruyor anlamadım içerde napyo bu çocuk 😂