yelizerduran Umut_aras bir şikayetiniz yoksa girmezsiniz en erken 32 de başlıyorlar nst ye hatta doktor bi problem görmezse 34 te de başlatabiliyor
LamiyaCetinkaya Umut_aras 37de girdim ben, acile gittim sancım var diye yoksa belki daha da geç girecektim 😂
ravzae Umut_aras 32 de girdim risk olmadığı sürece en erken 32 de başlatıyorlar doktordan doktora değişiyor başlatma haftası devlet hastanesinde ilk 34 de başlanıyormuş
karaguzelirem_ 34.haftamda başlamıştım diye hatırlıyorum 32.haftadan itibaren başlayan doktorlar da varmış