Tinii_minii_mom Kızlar doktor cırt cırtlı korse kullan dedi bugün 12. Gün aldım başlıcam ama oturup kalkamıyorum bu korse yüzünden. Nasıl yatıcam hiç bilemedim. Bu korse nasıl kullanılır sezeryandan snra
Kdjhjhhj Tinii_minii_mom temizlik yaparken taka bilirsiniz bulaşik yikarken ayakkta islerinizi hallederken yani zaten korse 7/24 takilacak bisey deyil 1saat 2 saat düzenli kullanmaniz yeterli bence
Adinn Tinii_minii_mom canım bende sezeryan doğum yaptım bana da doktor 25 gün korse kullan dedi. İlk günler zorlanıyorsun ama sonra alışıyorsun yatarken bile çıkartmıyorum acayip alıştım bugün 15. Günüm ve göbeğim acayip küçüldü çok fark ediyor bence biraz zorla kendini güzelce kullan sonradan ne yaparsan yap o göbek gitmiyor
Tinii_minii_mom Doktor kullanmamı istedi. Yataktan kalkarken biraz zorlanıyorum diye. Kalkınca organlar aşağı düşüyor gibi hissediyorum
Seyma5461 Tinii_minii_mom merhaba korseyle rahat ettiniz mi bende aynı şekilde hissediyorum sanki iç organlarim asagi sarkıyor
Tinii_minii_mom Seyma5461 bşrkaç gündür kullanıyorum rahat edemedim açıkcası ama herkes kullanıyormuş mecbur kullanmak lazm sanırm
Tinii_minii_mom Adinn dikişlere zarar vermez demi aklıma o takılıyor. Oraya kadar indirmiyorum tabi ama yinede merak edşyorm
Nurbusra_ Banada doktorum al dedi sezeryandan sonra ilk yürüşte değil ama sonrasında takıcaksın dedi dikişler varken ve yeniyken nasıl takıcam anlamadım kimisi de korseyle daha rahat ettim dikişleri sıkı tuttuğu için diyo bilemedim kafam karıştı iyice
Tinii_minii_mom Nurbusra_ aynı şeyi merak ediyorm ya 15 gün geçti benim doğumdan ama yinede oturur kalkarken korkuyorum sanırım evhama gerek yok takmak lazım ama yinede zaman geçmeli bence
Efo123 Ilk sezeryanimda takmadım korse malesef ikinci dogumumda takım diyorum göbegim gidermi peki ilkinde takmayınca gobek kalmıştı yinede gidermi bunda taksam?
Adinn Busraoz ben külotlu olarak almıştım nasıl rahat ederseniz o şekilde alabilirsiniz önemli olan takmak marka vs. Değil
Busraoz Adinn Ben ilk doğumumda yamuna taktım ama doğumdan yaklaşık 6/7 ay sonra çünkü aşırı sıkıyor yamuna. Öncesinde kullanabileceğim korse arıyorum ondan sebep sordum🙏🏻