Beyzaanr Kizlar catlatma ignesinden 1 gun once iliski olur mu ? Gecen ay bir gun öncesinden iliski yasadim ertesi gun igne vurundum tutmadi Bu ay acaba bir gun oncesinden iliski yasamasam mi
cokbilmismom Beyzaanr benim doktorumun tavsiyesi söyledi çatlatma olduğum ay, gün aşırı ilişki yani bir gün var bir gun yok. Vurulduğum gün yapma dedi ertesi gün yaptık. Ama öncesinde de hep gun aşırı oldu. Böylelikle yumurtlama günü kaçırma ihtimali sıfır dedi doktor. Çünkü sperm kadin vücudunda 72 saat yaşar dedi
myangelson Beyzaanr bizde olmuştu. Örnek veriyorum Perşembe günü muayeneye gitmiştik 19mm di doktor bugün ilişki olsun cumartesi tekrar gel kendisi çatlamış olursa kaçırmayalım demişti. Cumartesi gittiğimizde catlamamis 22mm olmuştu iğneyi vurmuştu sonra gün aşırı ilişkiye devam dedi 1 hafta boyunca. 14. Gün de silik pozitif görmüştüm
Ebbruc Beyzaanr bi zararı oluyo mu bilmiyorum, sadece ben bu hafta perşembe yaptırdım iğneyi doktor cuma, cmtsi, pazar ilişki olacak 1.5 saat kalkma yerinden dedi . O doktora gidip bu şekilde hamile kalanda çokmuş o yüzden değerlendiriyoruz bizde o 3 günü
Beyzaanr myangelson gecen ay cok duzenli yasadim iliski olmadi insallah bu ay nasip olur igneden sonraki gun iliski yasayip gun asiri 1 kez degerlendirmistik bu sefer 3 gun ust uste istiyorum insallah nasip olursa
myangelson Beyzaanr spermlerde bir sıkıntı yoksa denenebilir. Bazı doktorlar 3 gün üst üste öneriyormus
Ebbruc Beyzaanr bizde ocak ayında 2 günde bi denedik ama olmadı en son adet olmuyorum diye gittim meğer yumurtam gelişmiş iğne vurdu doktor