Musel Kızlar korunmasız ilişkiye hangi günlerde girdiniz 27 ocakta adet olanlar benim adete son 7 gün heyecanlıyım
Arya10 Musel benim sat 24 ocaktı gün aşırı yaptım bekliyorum daha test yapmadım yapan var mı acaba geçen ay nerdeyse 10 tane yaptım artık yapmıcam ben günüm geçince yaparım veya kan veririm direk
nununundunyasi Musel benim de 29 Ocak. Ovulasyon testi aldım onunla ilerliyorum ama hala yumurtlama göremedim. Sizin yumurtlama gününüz geçti mi? Acaba ben bu ay yumurtlamicam mı ya 😂
Starkmama21 Musel benimde 27 ocak bu gün erken gebelik testi yaptım negatif çıktı ben 6/8/11 ‘de yaptım
Musel Starkmama21 bendede test var yapmamak için kendimi zor tutuyorum şuan biraz kasık ve bel ağrım var
Pnrdrsn Aynen bende de var bir tane test 19 Şubatta yapicam testi. Bekliyorum bakalım . Bat 26 ocakti benim de. 3 gün önce yaptım silik gibi çıktı ama güvenemiyorum teste. kasık ağrım bı de ara bulantılarım var. Birden geliyo sonra geçiyor