Hanımlar 38+5 olduk. Artık her an gelebilir ama ben kendimi hiç hazır hissetmiyorum. Ve benim çevremdeki bazı zeki insanlar saçma sapan korkunç doğum anlarını anlatıyorlar. Ne alaka diyebilirsiniz ama boyum kısa acaba normal doğurabilir miyim , acaba bu yüzden yırtılmam çok olur mu, hamilelikte çıkan basur daha kötü hale gelir mi ıkındıkça , eşimle 9 aydır ilişkiye girmiyoruz acaba açılma olur mu ? Böyle şeyleri düşünüp duruyorum sanki çocuk hiç çıkmayacak içimden gibi geliyor