User390823 Elifff7272 benim de düşük tansiyon şikayetim var. Tuzu bassam ayrana yine artmıyor. Doktorum yüksek olmaktansa düşük olması daha iyi dedi. Baygınlık geçirmiyorsan eğer sorun olmaz insallah. Korkma. 🫂
Alaska97 Elifff7272 hamilelikten öncede sürekli düsük tansiyonluydum hamilelikte iyice düştü su an max 9 6 cıkıyor doktorumun söylediği tek şey tuzlu bi şeyler atıştırıp dinlenmem oluyor yani gözünüz kararırsa hemen oturun uzanın hamilelikte zorlayıcı evet ama yüksek tansiyondan daha iyi dedi doktorum
Dlar Benim hep 9 a 6 hiç şaşmaz kalkarken otururken dikkat et canım ama çıkartmaya çalışma doktorlar yüksekten işe düşük olmasını tercih eder yüksek tansiyon çok tehlikeli ⚠️ büyük problemlere yol açar dikkat et canm