Bkt28 38+4 teyim. Sabah adet sancısı gibi sancım vardı biraz geçti sonra. İlk gebeliğim. Çok merak ediyorum nasıl bir sancı nerede başlıyor sancı diye. Tecrübesi olanlar paylaşabilir mi?
yagmurrrra Bkt28 benim kendi sancım gelmedi düzenli kasılma oldu 5 dkde bir gittiğimde doğum sancısı çıktı nstede doğurdum
Mervs Bkt28 ilk gebeligimde suyum gelmişti ve suyun nasıl geldigini bilmedigim için anlayamadım ama çok geçmeden belim kopacak derece bi agrı girmişti hastaneye gidene kadar arabada oturamamıştım bel agrısından sonra o kasıklarıma girmeye başladı ve 3 cm açıklıgım vardı doktorun baktıgında
Aylinto Bkt28 benim belden vurmuştu keskin bir acı bende senin gibi nasıl olur diye merak ediyordum doktorum da anlarsın diyordu gerçekten anlıyorsun anlaşılamayacak bir ağrı değil gerçekten bir de sancı gelince sıcak duşa gir
Mylittlemermaid İlk kızımda kasıkta başlamıştı, sonra karından bele doğru vurmaya başlamıştı. Bunda nasıl olur bilmiyorum , sürekli belim ağrıyor
Arzuanne Bebek kanalda o yüzden aşırı derecede popoma baskı var sancı girince belimde popomda karnımın altında vajinada aşırı baskı ve ağrı oluyor batma da oluyor bir de bebek hareketli ve ter basıyor
Aylinto Arzuanne eğer doğum sancısı ise açılmayı hızlandırıyor aynı zamanda sancıyı hafifletiyor ve yalancı sancı olup olmadığından emin olursun sıcak sudan sonra eğer yalancı sancın ise duruyor devam etmiyor. Benim sancım geldiğinde evde 2 kez girdim sıcak suya bir kere de hastanede girdi hem kolay açıldım hemde dikişsiz doğum yaptım ayrıca çok iyi gelmişti. Yalnız sıcak suya girdiğinizde biri olsun yanınızda Allah korusun ayağınız falan kayar dikkat edin