Starkmama21 En son adet tarihim 27 ocak 6/8/11 Şubat korunmasız oldu şimdi test yapsam çıkarmı erken gebelik testi aldım 3 kaybım var heyecanlıyım
Musel Starkmama21 benmde 27 ocak son adet tarihim 6 ve 8 inde yaptım bende korunmasız 4 yaşında oğlum var ikinciyi düşünüyoruz 4 yıl sonunda ilk defa korunmadık bende bekliyorum bakalım ne olacak hakkımızda hayırlısı olsun ama bence bekleyin pazartesi salı felan test yapın
momofmychildren Starkmama21 bu kadar erken çıkması mümkün değil 6-8-11 Şubat diyorsunuz son korunmasız ilişkiden yani şüpheli ilişkiden 14 gün geçmesi lazım
Musel momofmychildren evet banada öyle dediler yani belkide adet tarihinden sonra bile belli olabilir sonuçlarımız adet olmazsak
momofmychildren Musel yumurtlama zamanınız geç ise mesela 11 Şubatsa geç döllenme olabilir adet gününüzun geçmesi gerekiyor
Yaseminn2345 Bence henüz erken. Hiç stres yapmadan diğer adet gününü bekleyin. Ben öyle yaptım. Adete bir gün kalaya kadar test yapmayacağım diye kendime söz vermiştim çünkü insanın psikolojisi bozuluyor.
Musel momofmychildren aynen öyle boşu boşuna stres yapıyoruz zaten varsa elbet öğrenicez yoksada yapacak birşey yok
Starkmama21 Musel evet stres yapıyoruz doğru ama insan ister istemez heyecanlanıyor yaptım ve negatif çıktı bende erken yapılmayacağını öğrenmiş oldum 🤷♀️
momofmychildren Musel hepimiz heyecanla bekliyoruz sizi anlıyorum ama bence erken yapıp negatif görürseniz çok üzülürsünüz biraz bekleyin ♥️