Bzide dayı yok ogluşumu görümcem kendine benzetip duruyor içimden diyorum Allah korusun çünkü çok çirkef ve Allah yaratmış tabi 🙈🤦🏻♀️ ama utrasonda kız kardesıme benzıyor gibiydi burnu minnacık görümcemin burnu kemerli ve kocaman sürkeli bu cocuk bana benzicek ben cok aglardım cocukken ben cok yaramazdım diyip duruyor