Baris2024 Evet benim öyle oluyor, nst girince propları takar takmaz sağıma doğru dönüyorum sırt üstü yatınca tansiyonum düşüyor . Rahmin ve bebegin tüm ağırlığı ana toplardamarın üzerine kalırmış, yaptığı baskıda omurgamızı kalbimizi ve sindirim sistemimizi etkiler tansiyon düşmesine sebep olurmuş