Selam arkadaşlar hamileliğimin ilk haftaların ’da cmv igm enfeksiyonu pozitif çıkmıştı ve bunu sonradan farkettiler su an 23+2 günlük hamileyim çok şükür ayrıntılı ultrasonda da bir sorunumuz çıkmadı şimdiye kadar her şey normal di ama dün doktorum yine de kesin sonuç için amniyosentez önerdi istemedim bebeğe zararı olur diye doğru yaptım yanlış mı bilmiyorum sizce zararları var mı yaptıran var mı arkadaşlar kesin sonuç veriyo mu