Z-2001 2 günde değer tam 2 katına çıkması gerekiyor yavaş yükselirse ya kimsayal gebelik ya dış gebelikten şüpheleniyorlar o yüzden düşük olur demiş bana da yükseliş olmazsa ya da keseyi göremezsem muhtemelen dış gebeliktir demişti ama çok şükür yükseldi 2 gün sonra tekrar kan verirsiniz öyle bi neden olmasa da belirtmek zorundalar galiba bende anlamadım can sıkıcı