skrbsrl Kızlar 37+1 de bugün sezeryan oldum ama bebeğim kendi kendine nefes almakta zorlandigi için kuvezde. Lütfen duaeder misiniz bir an önce çıksın yavrum
Sadeceanne2 skrbsrl sağlıkla kavuşun inşallah korkmayın dünyaya yeni adapte oluyor biraz da erken gelmiş kendine gelir iki üç güne minnoş bol bol süt sağıp yollayın
ikizmom94 Rabbim sağlıcakla eve çıkmanızı nasip etsin en kısa zamanda evladınızı size bağışlasın inşallah 🤲🌸
Dilekpink Merak etmeyin benim yegenimde öyle olmuştu şimdi maşallah gayet iyi sizde sağlıkla kucağınıza alın inşallah