Adenala ntm Hayır sağlıksız değil bence geç döllenme oluyor ondan geç duyulabilir ben 8. Haftada duymuştum
ntm Adenala 7 hafta , normalde 6mm civari gelisen bebeklerde duyulmasi lazimmis bizim de 6mm ama dr sagliksiz gebelik oldugunu dusunuyorum 1 hafta daha sans verelim dedi
Adenala ntm Bilemedim canım istersen başka bir doktor görüşü de al çünkü o haftalarda benim de doktorum umutsuz konuşmuştu kese şu an boş sen hamile olduğuna emin misin betaya tekrar bakalım demişti öyle 🥲
ntm Adenala cok tesekkurler bende 5 gun bekleyecegim. Yine olumsuz konusursa baska bir dr a gorunecegim.🙏🏻