Aneeeee bana doktorum notmal demişti hatta sona geldikçe daha da artabilir demişti. Şimdi 38+4 olduk gerçekten ara ara daha fazla oluyor. Ancak doktorunuza gittiğinizde sorunuz, sonuçta sizi takip eden doktor tahlil vs. Sonuçlarına göre yorumluyor daha sağlıklı bilgi verir.