O kadar mutluyum kiii duygularımın tarifi yok sanki daha önce hiç bu anları yaşamamış gibiyim 🙈 Oysa ikinci gebeliğim ama ilk gebelik gibi içim kıpır kıpır 🌸 İki gün önce gittiğim de kalp atışı ve bebek görülmemişti biraz panik yapmıştım bugün tekrar gittim ve bebişi de minicik atan kalbini de gördüm ve duydum ultrason da o kadar tatlı atıyordu ki kalbi içim içime sığmadı 🙈 Rabbim isteyen herkese nasip etsin herkese tattırsın bu tarifi olmayan duyguyu ♥️ Sıra cinsiyeti beklemekte kaldı bakalım o kadar çok merak ediyorum ki keşke direk keseden anlaşılsa cinsiyet 😂😂