Ben de şuan diyet bakalım inşallah düşer. Karbonhidrat şeker yok. Meyve çok az . Tokluk şekerini ölçüp arayacağım doktoru. 23 haftalığız karnım bana çok şiş geliyor . Su fazla olduğu için çok şiş olurmuş. Normalde beş aylık karın hiç belli olmuyor. Benim maşallah yedi aylık gibi