Anasinincani
37+3 deyim bende de mide yanması hiç geçmedi midemiz yukarıya doğru çıktığı için ağzımızdaymış
Gibi oluyor ekstra ben her sabah kahvaltıdan sonra bide istifra ediyorum ya benim de böyle bi sorunum var sona yaklaştıkça normal dediler ama zorluyor çok