Ylmzkbr Hanımlar merhaba , idrar yolumda enfeksiyon cikti 😣 doktor da monural saşe 3g adlı ilacı verdi. 3 gün arayla kullanmam gerektiğini söyledi. Daha önce bu ilacı kullanan oldumu gebeliği sırasında ??
aysecakir Ylmzkbr hiçbir tehlikesi yok -ki zaten doktorunuz verdiyse şüpheye düşmeyin. Ben kullandım ama geçmedi şimdi iğne vuruluyorum